Drodzy gracze!Jak zapewne wiecie w tym temacie zajmuję się opisem największych nacji w Ithieau. Temat ten cały czas znajduje się w budowie i choć napisałem już opisy do kilku nacji to wiele mi jeszcze zostało. Gdybyście chcieli mi pomóc proszę was o kontakt. Macie jakieś ciekawe pomysły na nację, krainę czy ród - napiszcie. Chcecie stworzyć jakiś własny tekst, opisać jedną z nacji czy wymyślić jakiś sławny autorytet do jednej z nich - napiszcie. Pamiętajcie, że wy również macie prawo tworzyć wizję tego świata. Czekam więc na wasze propozycje. Merkurjusz oznajmił, że gra mu nie idzie i nie ma weny, więc rezygnuje z dalszej gry. Żeby dłużej nie przeciągać będziemy kontynuować rozgrywkę bez niego. Jego postać stanie się NPCem i jej poczynania będę opisywał ja w moim poście na koniec kolejki. Grę zaczynało pięciu graczy. Jeden z nich niedawno zrezygnował z dalszej gry, więc zwolniło się jedno miejsce. Oprócz tego zapowiedziałem, że do gry mogę dodatkowo jeszcze kogoś przyjąć, więc sprawa teraz wygląda tak: gra będzie kontynuowana dalej, lecz rekrutacja zostaje nadal otwarta. Nowi gracze mogą składać swoje Karty Postaci i ubiegać się o pozwolenie na dołączenie do gry. Ilość wolnych miejsc? Na razie dwa. |
1) Alchemik (dodatkowe 4 punkty do rozdania w zielarstwo i alchemię)
2) Aptekarz (dodatkowe 4 punkty do rozdania w aptekarstwo)
3) Barbarzyńca (dodatkowe 4 punkty do rozdania w każdą umiejętność walki i niezłomność)
4) Bednarz (dodatkowe 4 punkty do rozdania w zdolności manualne i konstruowanie)
5) Browarnik (dodatkowe 2 punkty do rozdania w kucharstwo)
6) Cieśla (dodatkowe 2 punkty do rozdania w stolarstwo)
7) Drwal (dodatkowe 2 punkty do rozdania w broń sieczną)
8) Furman (dodatkowe 2 punkty do rozdania w jeździectwo)
9) Garbarz (dodatkowe 2 punkty do rozdania w garbarstwo)
10) Grabarz (dodatkowe 2 punkty do rozdania w niezłomność)
11) Grotnik (dodatkowe 4 punkty do rozdania w kowalstwo i metalurgię)
12) Gwoździarz (dodatkowe 4 punkty do rozdania w kowalstwo i metalurgię)
13) Handlarz (dodatkowe 2 punkty do rozdania w handel)
14) Karczmarz (dodatkowe 4 punkty do rozdania w perswazję i postrzeganie emocji)
15) Kat (dodatkowe 2 punkty do rozdania w broń sieczną)
16) Kobiernik (dodatkowe 2 punkty do rozdania w krawiectwo)
17) Kołodziej (dodatkowe 4 punkty do rozdania w stolarstwo i konstruowanie)
18) Kowal (dodatkowe 4 punkty do rozdania w kowalstwo i metalurgię)
19) Krawiec (dodatkowe 2 punkty do rozdania w krawiectwo)
20) Kucharz (dodatkowe 2 punkty do rozdania w kucharstwo)
21) Kupiec (dodatkowe 2 punkty do rozdania w handel)
22) Kuśnierz (dodatkowe 2 punkty do rozdania w krawiectwo)
23) Lichwiarz (dodatkowe 4 punkty do rozdania w perswazję i zastraszanie)
24) Masztalerz (dodatkowe 4 punkty do rozdania w hodowlę i tresurę)
25) Medyk (dodatkowe 2 punkty do rozdania w lecznictwo)
26) Miecznik (dodatkowe 4 punkty do rozdania w kowalstwo i metalurgię)
27) Metalurg (dodatkowe 2 punkty do rozdania w metalurgię)
28) Myśliwy (dodatkowe 6 punktów do rozdania w zastawianie pułapek, skradanie i tropienie)
29) Piekarz (dodatkowe 2 punkty do rozdania w kucharstwo)
30) Płatnerz (dodatkowe 2 punkty do rozdania w płatnerstwo)
31) Rolnik (dodatkowe 4 punkty do rozdania w uprawę i hodowlę)
32) Rybak (dodatkowe 2 punkty do rozdania w rybołówstwo)
33) Rycerz (dodatkowe 4 punkty do rozdania w każdą umiejętność walki i morale)
34) Skotnik (dodatkowe 2 punkty do rozdania w hodowlę)
35) Służący (dodatkowe 2 punkty do rozdania w morale)
36) Strażnik (dodatkowe 4 punkty do rozdania w postrzeganie emocji i wypatrywanie)
37) Szewc (dodatkowe 2 punkty do rozdania w krawiectwo)
38) Ślusarz (dodatkowe 2 punkty do rozdania w metalurgię i konstruowanie)
39) Tropiciel (dodatkowe 4 punkty do rozdania w tropienie i skradanie)
40) Zielarz (dodatkowe 4 punkty do rozdania w uprawę i zielarstwo)
41) Złotnik (dodatkowe 2 punkty do rozdania w metalurgię)
42) Żebrak (dodatkowe 2 punkty do rozdania w żebractwo)